HTML

ELTE lakótelep

a hálószobák pont ide néznek "...nektek free..."

Friss topikok

  • Gyöngy_alakóházból: Bár látom annyian olvassátok most ezt a blogot, azért megteszem a közleményemet, miszerint emós ok... (2008.12.29. 12:12) Szilveszter
  • Gyöngy_alakóházból: na végül 9ért vettem, jó de a lábam már nem fog tovább nőni, és most szombaton már fel is avattam,... (2008.11.17. 11:35) 3 Kari Kori Muri Mari Feri Piri
  • czako: A 8 óra az meg koran is van, ha figyelembe vesszük, hogy 21:30kor van nyitas a nedvesest.elte.hu/ ... (2008.11.06. 09:21) Nedves est
  • czako: Ezúton szeretném kifejezni sajnálatomat a tegnap esti elmaradt ivászat miatt. Remélem nincsen hara... (2008.10.17. 17:45) School, Gólyabál
  • RobbeR: Gyöngyi: csütörtök Nagydiófa, aztán valami buli? pl School club, akkor ELTE-seknek ingyenes. (2008.10.14. 12:32) Mozi, Mozi, Mozi !!!!

Egy nehéz nap éjszakája

2008.09.25. 15:19 Gyöngy_alakóházból

Ennek örömére, h végre tudom hogy kell új posztot csinálni, most sztorizok is egy jót.

A tegnapi összejövetel tökre bejött, pedig elég szar kedvűen és fáradtan indultam neki. Ez az egész hetem elég fárasztó volt, hétfőn kezdődött egy egész napos semmittevéssel, majd este találkoztam Dáviddal, akinek persze egy értelmes randi ötlete nem volt és fáradt volt, ezért felmentem hozzá mosogatni. Nem vicc, épp költözik, felmentünk még a jelenlegi lakására, aholis ő összepakolta a ruháit, én meg unalmamban addig elmosogattam. Jókedvűen hazaindultam, majd aludtam lelkiekben már a reggel 8as matalapra készülve, amiből már most nem tudtam megcsinálni a házit;) Felkeltem mint egy élőhalott, vhogy végigültem jöttem is haza, vegetáltam pár órát majd elmentem vásárolni a westendbe, úgyh végre van arckrémem, púderem is,de az szarul fed. Vártam h hívjon a Dávid, mert úgy volt h bejön, és segít átnézni a szoctámot,h egyáltalán érdemes e leadni, de mégsem ért rá, utána este még volt egy órám, majd mentem haza fehérvárra a papírok miatt, az h utána délelőtt ahogy bementem és kiderült h nincs nálam a személyim azt már tudjátok, ja és utána fodrásznál is voltam de ezt kb senki sem vette észre,végül sikerült összegyűjteni a szükséges papírokat, visszajöttem a 3as busszal madj át a koliba először házit csinálni, Robi először kiröhögött, h ennyi cska a példa, de aztán ahhoz képest egy darabig sehogy sem akart lefordulni, de amúgy jó lett,köszönöm szépen, aztán mennem is kellett aerobikra, most szerencsére nem tornázott közöttünk a herekificcentős pali, viszont majdnem szomjan haltam, mert féltem h elkések emiatt nem vettem a büfében vizet, nem tudom h bírtam ki, látszik már milyen edzett vagyok és strapabíró. Utána indult is a buli, csak én indultam be nehezen, mert az ide oda mászkálást nem nagyon csípem, aztán tegnap volt belőle egy adag, és még az eső is szakadt a szép új hajamra, miután már beültünk a diófába, már kezdte magát a hangulatom felfelé tornázni, majd mikor már az édes otthonba tértünk már kiválló volt, bár adódtak pillanatok, amikből hirtelen nem tudtam hogy vágjam ki magam, mint pl amikor Kanyos enni kért tőlem, tisztában voltam vele, h a szendics alapanyagokat már a reggelinél elpusztítottuk, de szerencsére tesóm pont főzött levest, csak gyorsan visszakellett utána húzódnunk a hatalmas szobámba, miután Lilláék megették, mert a konyhára hálószobák néztek. Az alvási lehetőségek is nagyon kényelmesnek tűntek, még szerencse h bevillant az a remek ötletem a még fent lévőkkel(Czakó, Kanyos) h menjünk már át a nappaliba, még gyorsan kirángattam szegény Robi alól a takaróm, sztem felkelt rá de nem fogta fel, majd végre aludtunk. Márcsak az volt a jó h nekem csak 10kor kellett volna kelnem, de mindenki más előbb, demég visszatudtam aludni, annyira h többé fel sem akartam kelni, de végül még a +- tanulása is volt egy kis időm mielőtt elindultam volna. vhogy progalap alatt fel is ébredtem, egész jó hangulatban telt az óra, majd ismét haza az édes otthonba és épp dölgök a kis ágyamon(az ágyneműt már kicseréltem:D) Este találkozok régen látott exemmel, mozizunk egyet, kivi vagyok mi van vele. nahh ennyi, alszom

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte-ik.blog.hu/api/trackback/id/tr14681202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyos 2008.09.25. 17:38:27

Sztem ez a Dávid csak kihasznál(takarítónőnek tart:D)

RobbeR 2008.09.25. 18:24:53

Gyöngyi, ajánlom figyelmedbe: hu.wikipedia.org/wiki/Pont_(%C3%ADr%C3%A1sjel)
:P

DaviD 2008.09.25. 23:12:18

Gyöngyi statisztikái:

Bejegyzés hossza: 42 sor
Felhasznált pontok száma: 10 db
Felhasznált vesszők száma: 69 db

Legrövidebb mondat: 1 sor
Leghosszabb mondat: 11 sor
Átlagos mondathossz: 4 sor

Legkevesebb vessző egy mondatban: 1 db
Legtöbb vessző egy mondatban: 21 db
Átlag vesszők száma mondatonként: 7 db

DaviD 2008.09.25. 23:12:50

Ezek után mondja azt valaki, hogy Gyöngyi tőmondatokat használ!

Gyöngy_alakóházból 2008.09.26. 02:26:05

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dávid, ide a véleményedet írjad, ne statisztikázz, egyébként is szégyeld magad,hogy nem jöttél:D
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Gyöngy_alakóházból 2008.09.26. 02:30:23

ja amúgy azt a 10 db pontot is szívem szerint vesszővel írtam volna, csak párszor (egészen pontosan 10x) odafigyeltem rá

DaviD 2008.09.26. 06:11:46

Igen, igazad van Gyöngyi.
Következő eseményen ott leszek.
Ja igen és Robinak ezúton is boldog születésnapot kívánok!
süti beállítások módosítása