HTML

ELTE lakótelep

a hálószobák pont ide néznek "...nektek free..."

Friss topikok

  • Gyöngy_alakóházból: Bár látom annyian olvassátok most ezt a blogot, azért megteszem a közleményemet, miszerint emós ok... (2008.12.29. 12:12) Szilveszter
  • Gyöngy_alakóházból: na végül 9ért vettem, jó de a lábam már nem fog tovább nőni, és most szombaton már fel is avattam,... (2008.11.17. 11:35) 3 Kari Kori Muri Mari Feri Piri
  • czako: A 8 óra az meg koran is van, ha figyelembe vesszük, hogy 21:30kor van nyitas a nedvesest.elte.hu/ ... (2008.11.06. 09:21) Nedves est
  • czako: Ezúton szeretném kifejezni sajnálatomat a tegnap esti elmaradt ivászat miatt. Remélem nincsen hara... (2008.10.17. 17:45) School, Gólyabál
  • RobbeR: Gyöngyi: csütörtök Nagydiófa, aztán valami buli? pl School club, akkor ELTE-seknek ingyenes. (2008.10.14. 12:32) Mozi, Mozi, Mozi !!!!

[Különös idegenek] - avagy egy csütörtök délután

2008.09.18. 17:36 Kanyos

Ma délután elindultam Programozás technológiák órára... ehhez igénybe vettem a 4-6-os kombinók egyikét melyen különös élménnyel lettem gazdagabb, megtapasztaltam mivé fajul a világ. Mellettem állt egy 5-6 fős társaság átlagéletkor 13-14 év lehetett mindenkin szódásszifon vastagságú szemüveg, és belehallgattam a beszélgetésükbe(bár ne tettem volna)
A társalgás arrol folyt 2 megálló között, h a 3d studio Max mig le renderel egy képet a videókártyát vagy a processzort használja inkább:O aszittem befosok és nekiálltak vitatkozni, majd leszálltak... hmm hátt nem tom engem már ennyi idősen is inkább az első csók fogalma:$ mint olyan foglalkoztatott nem pedig az ilyen szintű kockaság:S:S
Nagy nehezen beérkeztem órára ahol aszittem Dávid már várni fog rám de nem igy lett még 10 percet késett ő is sebaj lényeg h megérkezett... Már előző órán is kiszúrtunk egy nem igazán közénk illő egyént a legelső sorban(kb 60 éves enyhénkopaszódó ősz szemüveges naon inteligensnek mutatkozó régen keménygyerek feelingü faszi) és ez az emberke mindig aktivan részt vesz az órán mindent lejegyzetel, kérdezget, elszerette volna kérni a vetitésre kerülö diákat is de a tanár nem adta neki(mert ahogy RobbeR mondaná azok copyrightosak:D) De már rohattul idegesít minket h az iylen mi a faszt keres az eltén:S
Mindezeken túl észleltünk az előttünk ülök közt egy csávót akinek minden jel szerint elég tehetősek a szülei, mivel a kezén az összes nyári fesztiválnak a belépő karszalagjai megtalálhatóak voltak, valamint a vizet csak PowerRade-es üvegből hajlandó fogyasztani:D Ám a fodrászával elbeszélgetnék:@ látnotok kéne komolyan 1 1,5 cm hosszúságú sürü haj ezzel nicns is baj, de ahogy hátúlról elemeztük a haja a nyakánál nem ér véget(szal tiszta szőr a nyakaXD) naon durván a pólója alá is bemegy komolyan örülök h fel volt öltözve nem akarom látni a hátát:D:S
Nah mind1 ezeket feldolgoztuk... majd kapok egy sms-t idézném:

"Szia szeretnék egy szivességet kérni! Fel tudnál jönni 5 körül msn-re? Képeket kéne kicsinyiteni! Majd elmesélem..."

Uhh Dávid meglátta: "WOW te vállalsz kép kicsinyitést? Mert nekem is lenne akkor pár megbizásom...":D:D
Nos ennyi lenne... Ha bárki ráismert a fentiek alapján a különös idegenekre akkor kommenteljen:D naon izgat a téma:D:P
(Ja és kezdem ugy érezni csak én blogolgatok itt szal kurva ideges leszek ha nem változik a helyzet!)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte-ik.blog.hu/api/trackback/id/tr39670208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyöngy_alakóházból 2008.09.19. 16:18:12

Fúha Kanyos, látom tényleg nagyon berágtál, amiért keveset írunk a blogba, meghívtál ide még1x huhha:D ez azért érdekelne h hogy sikerált. az élménybeszámolódból kifelejtetted eseménydús és tartalmas találkozónkat az elte felé vezető ösvényen, én akkor épp végeztem a prog alap órámmal és tipliztem haza enni, mert azt hittem éhen halok, jaj amúgy nagyon mosolygós az a néni, aki tartja nekem a prog alapot, csak ne tudnám h a kedves és mosolygós nőktől kell a legjobban félni:D de am korrektnek tűnik, bár előszeretettel kérdezgetett engem meg az Alízt, így 2esben képviseljük az órán a női szakaszt, na de még mindig jobb, mint amennyire elsőnek tűnt, átkellett jelentkeznem a szlávitól máshova, mert ott 30fős órákat hirdettek meg a 20fős helyekre, és amikor legelőször néztem a névsort, 1 db lányt nem találtam, bár ebben a suliban ezen igazából nem tudom mért vagyok meglepődve. Aztán a délutáni programom egészen másképp alakult mint terveztem, szerdán még úgy állt a dolog, h MAGgal(by Robi) együtt Robi bevezet minket a c++ rejtelmeibe, már alig vártam, de aztán vhogy ez a délutáni időpont senkinek sem volt jó, legfőképp nekem nem, mert anyu beugrott értem mert továbbképzésen volt, úgyh hazavitt fehérvárra.
a Lillás találkozóm is a hirtelen jött elutazás miatt elkerült mára, jaj fel is kéne már hívnom, meg a fodrászomat is, már tarthatatlan h mennyire kifakult a hajam, viszont miután anyámmal útra keltünk, még beugrottunk nővéremékhez egy "villámvizitre", röpke 3-4 óra alatt le is tudtunk a dolgot, ezzel nem is lett volna baj, ha előtte hajnalban nem alszok olyan jól + Csengével ne lenne ilyen izgalmas a legózás, de ettől még tündérek az unokahúgaim, imádom őket. Hakeval(bátyám) meg is beszéltük, h egyikőnknek sem kellenek ocsmány kisgyerekek( sztem tele vagyok anyai ösztönökkel már most), majd játszunk az Ágiékéval. Na ezek után hazaértem este 8ra, úgyh szerencsére nem késtem le a barátok köztöt, majd msnáltam egy kicsikét, Attilával beszélgettem főképp, aki megint csak meglepett mondani valójával, v inkább nem is. majd megnéztem az X aktákat és aludtam. Másnap, tehát ma fél2kor felkelve kicsit elgondolkoztam azon, h hogy is fogom még ma délelőtt elintézni a szoctámos papírokat, miután anyát felhívtam és rádöbbentem h sehogy, már tudom h jöv7en lesz egy köröm itthon, mondjuk szerda de. ugyanis holnap megyek fel pestre, ha már Gábor lesz oly kedves h felvisz, meg még randizunk is egyet úgy mellékesen(ez már megint ez újabb Gábor, nem pedig vmi régihez tértem vissza), mondjuk esélyes h nem lesz vele semmi, a tegnap előtti randink alatt nem éreztem magamban azt a vad lángot:D
Nah, most hívtam Lillát, még fodrásznál van, ezen felbuzdulva most én is felhívom a sajátomét, jók legyetek, puszi!

Kanyos 2008.09.20. 00:29:39

hmm egyetlen megjegyzésem lenne... nem baj ha kifakult... a világos haj sztem előnyösebb a számodra:D nah szija;)

RobbeR 2008.09.20. 12:01:08

Gyöngyi, az ilyen köbméteres text-eket legközelebb inkább posztba írjad, mintsem kommentbe.

Kanyos 2008.09.20. 13:22:41

Nem tud "posztolni" me nem admin, mint ahogy Dávid sem csak sima indapassuk van... nem tom mi ezen olyan nehéz de majd elmagyarázom nekik...:S
süti beállítások módosítása