HTML

ELTE lakótelep

a hálószobák pont ide néznek "...nektek free..."

Friss topikok

  • Gyöngy_alakóházból: Bár látom annyian olvassátok most ezt a blogot, azért megteszem a közleményemet, miszerint emós ok... (2008.12.29. 12:12) Szilveszter
  • Gyöngy_alakóházból: na végül 9ért vettem, jó de a lábam már nem fog tovább nőni, és most szombaton már fel is avattam,... (2008.11.17. 11:35) 3 Kari Kori Muri Mari Feri Piri
  • czako: A 8 óra az meg koran is van, ha figyelembe vesszük, hogy 21:30kor van nyitas a nedvesest.elte.hu/ ... (2008.11.06. 09:21) Nedves est
  • czako: Ezúton szeretném kifejezni sajnálatomat a tegnap esti elmaradt ivászat miatt. Remélem nincsen hara... (2008.10.17. 17:45) School, Gólyabál
  • RobbeR: Gyöngyi: csütörtök Nagydiófa, aztán valami buli? pl School club, akkor ELTE-seknek ingyenes. (2008.10.14. 12:32) Mozi, Mozi, Mozi !!!!

Next Event

2008.09.17. 12:31 RobbeR

Ide jöhetnek kommentbe az esetleges tervek, hogy ki mikor mit hol és miért akar inni. Ezek közül a ki és miért lényegtelen, de ha gondoljátok odaírhatjátok, hátha érdekel valakit (engem nem).

Kanyoséknak üzenem ezúton, hogy jövőhéten ivászat lesz, szülinapom alkalmából, mondjuk szerdán. Gyöngyinek pedig azt üzenem, hogy ma délutáneste valamikor majd megyek/megyünk érted.

Lavolok mindenkit (legfőképp Zolit)
RobbeR

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte-ik.blog.hu/api/trackback/id/tr91667722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyos 2008.09.17. 18:49:00

Rendben a szerda pont megfelel de csak mértékkel mert másnap óráim vannak és tudjátok h én miylen szorgalmas kisdiák vok szeretnék aktivan résztvenni az orákon(tehát tottál másnaposan aludni a padon mikőzben a nem kis %-ban alkoholt tartalmazó nyálam kifolyik a minőségi ELTE deszkáira) :D:D

Gyöngy_alakóházból 2008.09.18. 01:01:22

☻ ezt a fejet a Nóri szerkesztette, sztem olyan cuki, gondoltam veletek is megosztom! fú még jó h van ebbe helyesírás ellenőrző, mert különben szerkeZtettének írtam volna a szerkesztvét. Nincs bajom amúgy, csodálatos napom volt, azt hittem nem lesz az, de lett.. na bulikra visszatérve Kanyosom te remélem nem a most szerdára gondoltál, én holnap a Lillával lezbulok, megpróbálom rávenni sensor basere, de erre nem sok esélyt látok rálya. tényleg Robbie azzal mi lesz? ja am ma kopogtattunk az ajtótokon úgy 8 óra fele, de nem nyitottatok ajtót, gondolom korán elindultatok a buliba. bocsi h befáradtam, ahhoz képest még itt 1kor is irogatok, de kattog az agyam. na de most már alszom:) jó éjt mindenkinek!

RobbeR 2008.09.18. 09:37:23

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Sensorra megyünk, szal vedd rá Lillát is. Amúgy mikor tanulunk MAG-ékkal C++-t?
8kor amúgy én már nem voltam ott, czako otthon van, Danit meg nem vágom, de sztem ő is bulizott.
Most itt ülök a Loviba (egybl ide jöttem haveroméktól), ha valaki it van, igazán adhatna nekem kölcsön egy tollat, mert Matalapom lesz. thx
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

Kanyos 2008.09.18. 12:00:19

Gyöngyi nekem teljesen mindegy h melyik héten melyik nap csak igyunk végre, szeretnék alkohol mámorban "szenvedni":D Nagyon szép jeleitek vannak de télleg(csak ez engem kurvára de nemérdekel:P) Viszont ha a bnőd itt szerkesztget akkor talán őt is hívjuk meg én szeretném minél több ember közt elterjeszteni ez a blogocskát;) szal hivjatok még embereket akiket arra édemesnek találtok h monumentális gondolatmeneteinek manifesztációit közzé tegye eme nemes helyen:D

RobbeR 2008.10.14. 12:31:13

A héten el kéne menni a Nagydiófába, csütörtök az ugy átlagban jó mindenkinek. Vélemény?:D
süti beállítások módosítása