HTML

ELTE lakótelep

a hálószobák pont ide néznek "...nektek free..."

Friss topikok

  • Gyöngy_alakóházból: Bár látom annyian olvassátok most ezt a blogot, azért megteszem a közleményemet, miszerint emós ok... (2008.12.29. 12:12) Szilveszter
  • Gyöngy_alakóházból: na végül 9ért vettem, jó de a lábam már nem fog tovább nőni, és most szombaton már fel is avattam,... (2008.11.17. 11:35) 3 Kari Kori Muri Mari Feri Piri
  • czako: A 8 óra az meg koran is van, ha figyelembe vesszük, hogy 21:30kor van nyitas a nedvesest.elte.hu/ ... (2008.11.06. 09:21) Nedves est
  • czako: Ezúton szeretném kifejezni sajnálatomat a tegnap esti elmaradt ivászat miatt. Remélem nincsen hara... (2008.10.17. 17:45) School, Gólyabál
  • RobbeR: Gyöngyi: csütörtök Nagydiófa, aztán valami buli? pl School club, akkor ELTE-seknek ingyenes. (2008.10.14. 12:32) Mozi, Mozi, Mozi !!!!

Zoli esernyője:D

2008.09.17. 21:41 Kanyos

Ma egy olyan fontos eseményen vagyunk túl, hogy ugy éreztem ezt meg kell osszam mindenkivel és szeretném ha le is véleményeznétek...
Mint azt mindannyian jól tudjátok mivel eléggé észrevehető volt, Zoli mosanában egy kedves kis kampós esernyővel(undórítóan sötétkék) járkált ami a rendkívül napos időnek volt betudható, azota átkozom az eget, h minek esett:S:S

Nos ennyi felvezetés elég is lesz, ma algoritmusok és adatszerkezetek gyak-ra kis késéssel(20perc) megérkezvén hirtelen felindulásból Zoli a kampós végével megütötte a mindig feszes és kemény mellizmomat melyen az szépen a végénél fogva letört...(gyászoljuk az esernyő télleg nem tehetett semmiről)
Tehát Zoli esernyőjének annyi nekem és közetve Zolinak köszönhetően igy többé nem fog vele senkit idegesiteni(remélhetőleg)
Sajnos napom csúcspontjává érett ez a történés igy kötelezőnek éreztem h leirjam ebbe az amúgyis csak fontos témákat feszegető blogba:D(am naon örülök én is mint Czakó, h létrejött;))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte-ik.blog.hu/api/trackback/id/tr3668637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaviD 2008.09.17. 22:51:57

Zoli esernyős rémuralmát én is tapasztaltam már a saját bőrömön. Jó hír, hogy az esernyő megrongálódott, viszont rossz hír, hogy Zoli már az esernyő javításán gondolkozik...
Kanyos, azt hittem megemlíted a délutáni összejövetelt is. Érdekes volt...

Kanyos 2008.09.17. 23:08:59

A mai "összejövetelt" mindannyiótok egészségének épsége érdekében kitöröltem a memóriámból...:@:D
süti beállítások módosítása