HTML

ELTE lakótelep

a hálószobák pont ide néznek "...nektek free..."

Friss topikok

  • Gyöngy_alakóházból: Bár látom annyian olvassátok most ezt a blogot, azért megteszem a közleményemet, miszerint emós ok... (2008.12.29. 12:12) Szilveszter
  • Gyöngy_alakóházból: na végül 9ért vettem, jó de a lábam már nem fog tovább nőni, és most szombaton már fel is avattam,... (2008.11.17. 11:35) 3 Kari Kori Muri Mari Feri Piri
  • czako: A 8 óra az meg koran is van, ha figyelembe vesszük, hogy 21:30kor van nyitas a nedvesest.elte.hu/ ... (2008.11.06. 09:21) Nedves est
  • czako: Ezúton szeretném kifejezni sajnálatomat a tegnap esti elmaradt ivászat miatt. Remélem nincsen hara... (2008.10.17. 17:45) School, Gólyabál
  • RobbeR: Gyöngyi: csütörtök Nagydiófa, aztán valami buli? pl School club, akkor ELTE-seknek ingyenes. (2008.10.14. 12:32) Mozi, Mozi, Mozi !!!!

Övtáskád van, buzi-e vagy? ( + szavazás )

2008.09.22. 00:06 DaviD

Nos én is megírom első bejegyzésem, rácáfolva ezzel Kanyos lenéző gondolatára miszerint csak kommentelni tudok.
Igaz inkább szavazás jellegű lenne ez a bejegyzés, számítok rá, hogy kommentben kifejtitek véleményetek.

Nos a történet korábban kezdődött, de legyen elég annyi, hogy barátnőm vett nekem egy övtáskát, mert már nem bírta nézni, hogy teletömöm a zsebem pénztárcával, telefonnal, zsebkendővel stb.
Soha nem volt még övtáskám, illetve örököltem egy lila színűt a nővéremtől, de az valahogy sosem lopta be magát a szívembe.
Amit most kaptam egy fekete Nike jelzésű, nagyon megtetszett, fel is avattam itt BP-n. Első napomon nagy büszkén megjelentem a megállóban, hogy nekem ilyenem is van, és Kanyostól már kaptam is az első dícsérő megjegyzést. Röviden így hangzott: "Buzis!"
Kissé döbbenten, de mosolyogva fogadtam az építő jellegű kritikát. Hát ez van, Kanyosnak nem tetszik. Közben már agyaltam, hogy hogyan lehetne frappánsan visszavágni ezen a sérelmemen. Úgy döntöttem, hogy a haját fogom megtámadni, mert az ugysem szimpatikus, és tudattam vele, hogy a hosszú haj buzis!
A történet röviden ennyi.

Nem akarok senkit sem Kanyos ellen nevelni és manipulálni sem akarom a szavazókat (helyes válaszok 1. nem, 2. igen) úgyhogy jöjjenek a kérdések:

1. Szerintetek az övtáska buzis?
2. Szerintetek a hosszú haj buzis?

(válaszokat kommentbe)

Bónusz kérdés annak aki helyesen válaszolt:

+ Szerintetek Kanyos buzi? XD

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte-ik.blog.hu/api/trackback/id/tr28675099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaviD 2008.09.22. 00:08:59

Kezdem is a válaszadást:

1. Nem
2. Nem
+ Nem :P

Kanyos 2008.09.22. 12:01:50

1. igen
2. nem
+ nem is tom...:DxD

Gyöngy_alakóházból 2008.09.22. 14:46:25

hát nem igaz, h csak én nem tudok ide új postot csinálni

RobbeR 2008.09.22. 18:55:52

1. övtáska paramétereitől függ (szín, felépítés, stb)
2. viselőjétől függ (nem, stílus, stb)
+1. Körülményektől függ (véralkohol-szint, lelkiállapot, közvetlen közelben található pasik mennyisége és minősége, utolsó kúrás/csajjal/ óta eltelt idő, stb)

RobbeR 2008.09.22. 18:56:34

Gyöngyinek pl viszonylag hosszú haja van, mégsem buzis.

DaviD 2008.09.22. 19:34:57

Szóval jobban meg kellene fogalmazni ezeket a kérdéseket? :P
Oké, tanultam az esetből.

Gyöngy_alakóházból 2008.09.22. 23:46:05

nah, én is szavazok
1.az övtáska nem buzis, hanem nagyon praktikus, tehát tipikusan jellemző a már régóta párkapcsolatban élőkre ill. házasokra, tehát Dávid neked ez meg van bocsájtva,(Kanyos, Robi, azt hiszem rajtatok sírva röhögnék, ha övtáskát hordanátok)
2. a hosszú hajú fiúk nagyon szexik
a + os kérdés, hmmm:)

RobbeR 2008.09.23. 12:34:57

xD
Gyöngyi, az emailedre elment egy új levél, olcvasd el figyelmesen, hogy melyik linkre kell kattintanod. Ha jól csinálod, akkor tudsz majd posztolni is.
süti beállítások módosítása