HTML

ELTE lakótelep

a hálószobák pont ide néznek "...nektek free..."

Friss topikok

  • Gyöngy_alakóházból: Bár látom annyian olvassátok most ezt a blogot, azért megteszem a közleményemet, miszerint emós ok... (2008.12.29. 12:12) Szilveszter
  • Gyöngy_alakóházból: na végül 9ért vettem, jó de a lábam már nem fog tovább nőni, és most szombaton már fel is avattam,... (2008.11.17. 11:35) 3 Kari Kori Muri Mari Feri Piri
  • czako: A 8 óra az meg koran is van, ha figyelembe vesszük, hogy 21:30kor van nyitas a nedvesest.elte.hu/ ... (2008.11.06. 09:21) Nedves est
  • czako: Ezúton szeretném kifejezni sajnálatomat a tegnap esti elmaradt ivászat miatt. Remélem nincsen hara... (2008.10.17. 17:45) School, Gólyabál
  • RobbeR: Gyöngyi: csütörtök Nagydiófa, aztán valami buli? pl School club, akkor ELTE-seknek ingyenes. (2008.10.14. 12:32) Mozi, Mozi, Mozi !!!!

Hogyan menjünk el az 5 percre találató boltba másfél óra alatt HOWTO

2008.09.20. 03:05 RobbeR

 

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy bolt, ami történetesen a Profi üzletlánchoz tartozott. Ide szerettem volna eljutni enyhe másnaposságommal harcolva, mert jól esett volna valami szénsavas vagy hideg üdítő, esetleg szénsavas ÉS hideg üdítő (de ehhez nem sok reményt fűztem) - a végén azért sikerült szénsavmentes és meleg üdítőt venni, YEAH. A bolt konkrétan 5 percre van gyalog, ami azt jelenti, hogy én inkább busszal mentem (de volt olyan is, hogy a liftek áramszünet miatt álltak, ezesetben inkább pusztultam volna szomjan, mivel a 11. emeleten lakunk, amúgy ezen a linket taláható az A pontban a koli, a B pontban pedig a profi bolt).

A busz -amiről azt hittem, hogy nekem nagyon pöpec lesz- a 188E számot viselte, és annyira szimpatikus volt, hogy fel is szálltam rá, mert azt hittem, hogy ha a Dayka Gábor utcában megáll, akkor a Sasadin is meg fog, viszont amikor 60-70 km/h-val elszáguldottunk a belső sávban a Profi előtt, rádöbbentem, hogy nem egészen ez volt a legmegfelelőbb döntés. Mielőtt kibaszott ideges lettem volna, még eszembe jutott a tavalyi akcióm, amikor kb Törökbálintra buszoztam ki, pedig az úticélom ugyan az a Profi bolt volt, mint most (akkor egyébként nem szálltam le az első megállónál, mert az egy buzi nagy rét kellős közepe volt).

Az ilyen esetben természetesnek számító önszidalmazás után elhatároztam, hogy a következő megállónál leszállok, de a 188E busz számára a következő megálló Budaörsön volt, kb 20-25 percnyi autópályán való utazásnyira a kollégiumi buszmegállótól. Miután már vagy negyed órája elhagytam Budapest határait, és még a következő megállóra esélyt sem láttam (tekintve hogy egy autópálya középső sávjában mentünk kb. 100 km/h-val),kezdtem úgy érezni magam, mint Pinokkió a fafeldolgozó üzemben. Végül mégis odaértem (Budaörsre), ahol leszálltam, és elgyalogoltam a Bretzfeld utcai buszmegállóba, hogy majd 40essel visszamegyek oda, ahonnan jöttem. Fel is szálltam a nem soká érkező 40-esre, ám kiderült, hogy pont az ellenkező oldali buszmegben álltam, így a 40es továbbvitt a Budaörsi lakótelepi végállomására, és ez a tény az egyébként sem gyenge idegességi szintemnek adott még egy kemény kis ökölcsapást.

Gondoltam, ha már eljöttem idáig, elugrok a Kékes-tetőre is, vagy ilyesmi, de inkább -gondos utánanézés és információgyűjtés után- felszálltam egy 240E-re, ami szépen fél óra alatt visszavitt a Sasadi útra, ahol végül megvehettem azt a kurva üdítőt. Onnan még vissza kellett mennem a Daykára -ami 5 perc gyalog, 1 perc busszal, tehát busszal mentem-, de itt már nem sikerült továbbmennem, pedig elég sok mindent elkövettem az ügy érdekében (számomra full ismeretlen járatra szálltam fel).

Így esett, hogy a Dayka Gábor útról a Sasadi útra a Budaörsi lakótelepet érintve jutottam el. Zsír király volt.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte-ik.blog.hu/api/trackback/id/tr34672376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyos 2008.09.20. 13:30:56

Köszönöm RobbeR ;) (valaki még ir rajtam kivül is:D:D) am sztem tovább tartott összeszedni ezt a rengeteg linket mint megirni a sztorit de naon ügyi vagy:P:D

Gyöngy_alakóházból 2008.09.20. 14:41:37

Kanyos menj már vmerre, én is szoktam írni. de hogy kell új posztot csinálni? de am nem terveztem ilyen hosszúra a legutóbbi kommentemet, csak rám jött közben az írhatnék. Robi, hát neked meg... respect:D
süti beállítások módosítása